این فایل

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

این فایل دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد این فایل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي این فایل،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن این فایل :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

تعداد صفحات: 15

نویسنده(ها):

احمدعلی یزدان پناه – عضو هیئت علمی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی

چکیده:

پژوهش حاضر ارائه مدلی برای ارزیابی همراستایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد در فرایند برنامه ریزی راهبردی دانشگاه شهید بهشتی و توسعه آن به سایر مراکز اموزش عالی کشور است مبنای این روش کارت امتیازی متوازن می باشد براساس این مدل پس از شناسایی ماموریت و چشم انداز دانشگاه اهداف این مرکز اموزش عالی کشور علاوه بر چهار دیدگاه کارت امتیازی متوازن منظر مالی، منظر مشتری، منظر فرایندهای داخلی، منظر رشدو یادگیری در بعد دیگری به نام بعد حاکمیتی تعریف و سپس برای هریک از اهداف شاخصهای کلیدی عملکرد و اندازه مناسب تعیین شده و پس از استخراج مدل تهیه شده نتایج آن مورد بررسی قرارگرفتها ست با توجه به گسترش IT در سازمانها به منظور همراستایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد کلیه شاخصهای اهداف استخراج شده درمناظر مختلف مدل بدست آمده در نرم افزار کیو پی آر پیاده سازی و مورد پایش و کنترل قرار گرفته شده است نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد با بکارگیری این نرم افزار حاکی از شناسایی موثر و کامل فرایندها تعیین فرایندهای کلیدی همسوسازی فرایندها با استراتژیها و پایش سنجه ها براساس نشانگرهای ارزیابی عملکرد پیاده سازی در یک سیستم داشبورد مدیریت است.

برای مشاهده توضیحات کامل تر اینجا کلیک کنید

دانلود این فایل

فایل word مقاله بررسی همراستایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد مراکز اموزش عالی در فرایند برنامه ریزی راهبردی مورد کاوی: دانشگاه شهید بهشتی